|
Головна » Архів матеріалів
Фізика написана у великій книзі,
яка завжди відкрита у наc
перед очима, - я маю на увазі Всесвіт (Г.Галілей)
Яким би за змістом чи за формою не був урок – головне в ньому праця: результативна, творча. ”Як зацікавити учня?”„Який матеріал підібрати на початок уроку, щоб він дав поштовх його думці, пробудив інтерес, адже тільки тоді починається процес пізнання?” – такі завдання ставить перед собою молодий викладач фізики Лисенко Є.Л.
Творчою атмосферою насичений урок фізики в групі №18 (професія «Кухар; кондитер» на тему: » Властивості поверхні рідини. Поверхневий натяг рідини».
На уроці вивчалася нова тема і всі учні були активно залучені в навчальний процес: питання – бліц, використання мультимедійних презентацій, цікаві фізичні досліди з теми, розв’язування задач розвиваючого характеру збагатили життєвий досвід учнів, спонукали до засвоєння матеріалу.
Переглядів:
809
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
09.03.2017
|
Ледве народившись, клітина тут же повинна забезпечити себе їжею, налагодити власне виробництво білків і ферментів, приготуватися до продовження роду і на додаток до всього відшукувати собі подібних. Для такої роботи потрібен великий запас енергії, звичайно, хороший двигун. Але в тому то і справа, що навіть через електронний мікроскоп при величезному збільшенні, не вдавалося розглядіти нічого схожого на мотор. Ось загадка: рух без двигуна! Мрія, фантаста, здійснена в найпростішому і древньому елементі життя – клітині.
Саме на уроці біології (викладач Пахарькова О.Д.) в групі №12 (професія: оператор комп’ютерного набору; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних) учні вивчали від чого залежить забезпечення точної передачі спадкової інформації, які причини утворення паталогічних клітин, зокрема, пухлин і що необхідно зробити, щоб дійсно бути здоровою, задоволеною життям людиною.
Обладнання уроку: мікроскопи, мікропрепарати, клітини; таблиці мітозу, модель молекули ДНК; різноманітні форми і методи, як біологічний диктант, учнівські повідомлення: « Порівняльна характеристика прокаріотів і еукаріотів»,
«Рослинна клітина», « Мітоз», «Поділ ядра», використання можливостей сучасних мультимедіа про механізм поділу клітини, виконання лабораторної роботи сприяли засвоєння учнями навчального матеріалу
Переглядів:
691
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
09.03.2017
|
Серед більшості професій, які сьогодні популярні, є одна особлива -оператор комп’ютерного набору. Незважаючи на те, що вона досить недавно з'явилась в нашому ліцеї, ця професія зразу ж одержала довіру учнів і постійно користується попитом.
Комп'ютерна техніка в наш час досягла в своєму розвитку настільки високого рівня, що перетворилась в одну з важливих сторін оточуючої людину дійсності. Завдання оператора комп’ютерного набору - оволодіння найсучаснішими прикладними і графічними програмами, вміння працювати у глобальній мережі Internet та ін.
Після проходження виробничої практики, яка передбачена навчальним планом, у ліцеї було проведено поетапну кваліфікаційну атестацію учнів груп 22 (ІІ курс, «Оператор комп’ютерного набору; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних») та 19 (І курс «Оператор комп’ютерного набору; контролер-касир»), де учні отримували кваліфікацію «Оператор комп’ютерного набору» І та ІІ категорії відповідно.
В рамках атестації учні виконували кваліфікаційні пробні роботи та проходили комп’ютерне тестування. При виконанні робіт майбутні фахівці продемонстрували володіння текстовими та табличними процесорами, базами даних, редакторами векторної та растрової графіки, програмами верстки, вміння керувати процесами роботи, захищати інформацію, володіння мережевими технологіями та ін..
Майстер в/н, Юріна Ірина Миколаївна, провела підготовчу роботу, забезпечила учнів необхідною документацією, надала ряд консультацій. Всі учні результативно та успішно виконали кваліфікаційні пробні роботи.
Кваліфікаційна комісія в складі Кучера С.О., заст.. дир.. з НВР; Кузьмичова С.В., старшого майстра ліцею; Красовської В.Л., голови МК та членів МК розглянула результати перевірки знань учнів, виробничі характеристики, щоденники виробничої практики та прийняла рішення про присвоєння учням відповідної кваліфікації.
Вітаємо учнів, які успішно піднялися на чергову сходинку оволодіння робітничою професією.
...
Читати далі »
Переглядів:
738
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
09.03.2017
|
Ти можеш і не помітити, що у тебе
все йде добре, але податкова служба нагадає.
П'єр Данінос
Відкритий урок з предмета «Фінанси» на тему «Основні напрямки реформування сучасної податкової системи України» було проведено викладачем Марченко Любов Володимирівною.
На уроці були використані презентації, таблиці, проаналізовано історичний шлях податкової системи України. На етапі актуалізації роботи учнів було відмічено високі знання учнів з даного предмету. Проведено соціологічний зріз нашої податкової системи у порівнянні з країнами Європи.
Викладач особливо наголосила на важливості функціонування податкової системи в державі. В наш час, коли в Україні відбуваються кардинальні перетворення в соціально-економічній та політичній сферах, і значна увага приділяється створенню ефективної системи оподаткування, актуальність даної теми є очевидною. Адже від механізму стягнення податків залежить формування доходної частини бюджету, а це, як відомо, основна фінансова база держави.
Учні засвоїли основні складові податкової політики, принципи оподаткування та їх врахування у реформуванні сучасної економіки України
Переглядів:
773
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
27.02.2017
|
Під таким девізом пройшов тиждень англійської мови,який тривав в ліцеї з 13.02.17 -17.02.17. Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови . У ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Проведення предметних тижнів, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.
Плануючи тиждень англ. мови, викладачі намагалися, щоб учні всіх груп, які вивчають англійську мову, змогли взяти участь у заходах та в підготовці до них.
В конкурсі «валентинок» взяли участь всі групи ліцею. Учням було дуже цікаво показати свої знання англійської,а також проявити себе з творчої сторони та продемонструвати свою креативність. ІІІ місце посіла група № 11-кл.керівник Т.В.Раховська,майстер в/н О.М.Лозовий. ІІ місце розділи між собою група №32 – кл.керівник Т.П.Козел,майстер в/н Г.В.Гайдаєнко та група №28- кл.керівник С.В.Ващук, майстри в/н Н.З.Рукавиця,І.М.Пащенко. А почесне І місце посіла група № 31- кл.керівник О.А.Резніченко,майстер в/н Т.Л.Чемоданова. Переможці конкурсу були нагородженні грамотами на загальноліцейній лінійці.
Переглядів:
678
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
27.02.2017
|
16 лютого 2017 р. в ліцеї відбувся виховний захід спрямований на профілактику злочинності серед неповнолітніх, а також їх залежність від соціальних мереж. На заході були присутні інспектор з ювенальної превенції сектору превенції Новоодеського ВП ГУНП в Миколаївській області майор поліції Михальченко Л. А., начальник ССД Гажа М.Ю., заст. керівника РЦСССДМ Гузан В.С. та спеціаліст центру Карпяк О.І. Михальченко Л.А. та Гажа М.Ю. ознайомили учнів з законами України: адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. Звернули й увагу на відповідальність неповнолітніх за вживання алкогольних та тютюнових виробів.
Карпяк О.І. розповіла учням про небезпечні групи в соціальних мережах, де дітей схиляють до виконання різноманітних завдань, квестів спрямованих на отримання каліцтва та травм. У зв’язку з цим, батькам для того, щоб не допустити потрапляння дітей у такі групи, рекомендується приділяти більшу увагу психологічному стану дитини та:
1) Перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень та, в разі їх виявлення, з’ясовувати обставини, за яких вони з’явилися.
2) Перевіряти акаунти дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт. Перевіряти вміст спілкування в приватних чатах.
3) Звертати увагу на коло спілкування дитини.
4) Намагатися зайняти вільний час дитини спортивними або культурними секціями.
5) Обов’язково контролювати те, які фото й відеофайли знаходяться в гаджетах дитини.
6) Встановлювати функцію «батьківський контроль» на всіх гаджетах дитини.
Переглядів:
729
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
21.02.2017
|
Ars longa, vita brevis – життя коротке, мистецтво – вічне.
Такими словами розпочала захід «Poetry club» викладач англійської мови Резніченко О.А., який відбувся 15 лютого у стінах нашого ліцею. What kind of beauty is more important: inner or outer? And is this enough to possess only one of them? Or , maybe, there is some connection between what's inside and outside? Поезія... Чи потрібна нам у житті ця річ? Чи потрібно їй приділяти стільки часу? Чи, можливо, їй давно уже слід заблукати у минулому? Так, поезія безперечно потрібна нам у житі, потрібна як чисте повітря, як сонце, як їжа і вода, як спілкування...
«Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос — більш нічого. А серце б’ється, ожива, як їх почує!», – говорив до нас Тарас Шевченко. І це беззаперечна істина. Бо справді, що ж таке поезія? На це питання конкретної відповіді нема. Кожен розуміє це поняття по-своєму.
Під час заходу, учні декламували поезію відомих англійських поетів, таких як Вільям Шекспір- англійський драматург, поет і актор, Джордж Гордон Байрон -англійський поет-романтик, який прославився під ім`ям лорда Байрона, Роберт Бернс, Томас Грей - поет-сентименталіст XVIII століття, попередник романтизму, історик, Томас Мур-один з найбільших англійських поетів-романтиків, патріот рідної Ірландії і близький друг лорда Байрона і багатьох інших поетів. В заході взяли участь учні другого та третього курсів.
Пренько Аліна та Ковальчук Ярослав декламували вірш Р. Бернса «Любов». Вірш «А Red, Red Rose» уперше з’явився в 1794 р. в журналі «Scots Songs», виданий за сприяння популяризатора шотландських пісень П. Урбані, з яким певний час співпрацював Р. Бернс. Поет щиро вірив у те, що шотландська пісня не повинна загубитися в минулому. У передмові до твору П. Урбані писав, що вірш «А Red, Red Rose» він отримав від «відомого шотландського поета», який почув подібні слова з уст простої сільської дівчини.
O my Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June:
...
Читати далі »
Переглядів:
754
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
16.02.2017
|
Скребець Ольга Володимирівна, майстер виробничого навчання групи 18, професія «Кухар; Кондитер»також показала заняття на тему: «Приготування супів молочних з крупою, макаронними виробами». Учні радо приймали участь в запропонованих завданнях, які давалися їм без всіляких труднощів.
Переглядів:
956
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
16.02.2017
|
Професія «Кухар; Кондитер» необхідна та актуальна в усі часи, оскільки без їжі людина не може існувати ні на землі, ні на морі, ні в космосі. Сучасний кухар, кондитер має бути справжнім професіоналом, дієтологом, технологом, мати талант художника, вишуканий тонкий смак, гарну образну пам’ять та почуття міри. Поєднуючи чотири основних смаки, використовуючи широку гаму пахощів та ароматів, майстер-кухар володіє таємничістю впливу ароматно-смакових компонентів їжі на емоційну сферу людини.
Рукавиця Наталя Зіновіївна, майстер виробничого навчання 28 групи, провела досить гарне заняття на тему: «Приготування страв з рибної січеної маси». Заняття показало високий рівень знань учнів не тільки теорії, а й підтвердили це на практиці.
Переглядів:
692
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
16.02.2017
|
Головним завданням викладача математики в професійно-технічному навчальному закладі є створення умов для розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики через професійну спрямованість навчання. Суть такого підходу до навчання математики полягає в тому, щоб учні на практиці змогли використовувати знання, набуті на уроках математики.
Викладач вищої категорії, «старший викладач» Юріна Ірина Миколаївна провела урок математики «Площі бічної та повної поверхонь призми. Розв’язування задач прикладного змісту» в групі №38, професія «Кухар;кондитер» з використанням задач прикладного змісту, тестової програми Test-W2, програми GeoGebra - середовища для створення та проведення комп’ютерного експерименту на уроках математики та онлайн додатку learningapps.
Переглядів:
597
|
Додав:
intelbes
|
Дата:
16.02.2017
| « 1 2 ... 61 62 63 64 65 ... 71 72 »
|
Контакти
56600
Миколаївска обл.
м. Нова Одеса
вул. Центральна 218
тел: (05167)2-10-23
е-mail: nowpal@i.ua
Директор
Українець Василь Михайлович
т. (05167)2-10-23
Заступник директора з НВР
Кучер Сергій Олександрович
т. (05167)2-10-23
Заступник директора з виховної роботи
Крилов Денис Сергійович
т. (05167)2-10-23
Старший майстер
Кузьмичов Сергій Володимирович
т. (05167)2-10-23
Методист ліцею
Красовська Віра Леонідівна.
т. (05167)2-10-23
Керівник фізичного виховання
Ілюхін Руслан Олександрович
т. (05167)2-10-23
Головний бухгалтер
Тирон Галина Володимирівна
т. (05167) 2-10-29
Завідуючий навчальним господарством
Яковлєв Анатолій Іванович
т. (05167) 2-13-31
Завідуюча господарством
Клюшник Світлана Василівна
т. (05167) 2-10-29
Календар
« Грудень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|