5 березня 2024 року в групі №27 з професії «Перукар; манікюрник» майстром виробничого навчання Дяченко Інною Григорівною був проведений урок виробничого навчання на тему «Виконання тонування волосся сучасними техніками».
Даний урок є складовою частиною модулю «Виконання тонування волосся фізичними барвниками»
«Перукар, що вміє прикрашати кольором –
Надихає творити, вірити та розквітати!
Саме тоді сонце починає співати у волоссі,
Підкорювати сотні відчайдушних очей!»
У переддень жіночого свята неможливо було б не пригадати, як надихає кольорова гамма життя жінки, особливо коли це стосується фарбування волосся.
Під час вступного інструктажу майстер виробничого навчання, з метою раціональної реалізації поставлених задач уроку, активізувала навчальну діяльність учнів із застосування найбільш ефективних форм, методів і засобів навчання.
Використовувала матеріально - технічне забезпечення, інтерактивних та інноваційних технологій.
Здобувачі освіти мали змогу провести доскональну діагностику волосся та ретельно підготуватися до послідовного виконання процесу тонування волосся фізичними барвниками в сучасній техніці.
Під час уроку виробничого навчання здобувачі освіти здійснили розрахунки підбору фізичного барвника за типом волосся та глибиною кольору натуральної бази, дотримуючись основних правил з техніки безпеки та охорони праці.
Студенти не тільки з захопленням брали участь у роботі з нанесення різних консистенцій фізичного барвника, але й показували реальні знання і вміння, були максимально задіяні, зосереджені та уважні на закріплені навичок до відповідної теми.
Урок був цікавим та ефективним, проведений на методичному рівні з раціональним використанням робочого часу і формуванням практичного досвіду майбутніх майстрів перукарського мистецтва.
Кінцевим результатом досягнення мети уроку свідчили роботи майбутніх майстрів, які вони презентували на заключному інструктажі.
Учні із великим задоволенням опановували дану тему, адже вдале фарбування волосся фізичним барвником – запорука успіху майстра та чудовий настрій клієнта. |