Середа, 04.12.2024, 10:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Новоодеський професійний коледж

Інформація



Статистика
Форма входу

Головна » Архів матеріалів

 

  Ти відомий сьогодні кожному –

  Не ім’ям своїм, бідою.

  Тою вулицею порожньою

  Понад прип'ятською водою…

  Мій Чорнобиль! Зелений пагорбе!

  У якому ти жив сторіччі?

  Запеклись перестиглі ягоди,

  Наче кров на твоїм обличчі.

  Не із сторінок стародавніх літописів і не з легенд та переказів увірвалося у наше життя це лячне і моторошне слово – Чорнобиль. Важким колесом «прокотилася» Україною аварія на Чорнобильській атомній електростанції.

  Чорнобиль – невеличке українське містечко, яких сотні в Україні. Весною потопало воно у свіжій зелені, вишневому та яблуневому цвіті. Влітку тут полюбляли відпочивати кияни Здавалося, що красу цього куточка українського Полісся ніщо й ніколи не затьмарить.

  1971 р. Неподалік від Чорнобиля почали будівництво потужної атомної електростанції. 1983-го року стали до ладу чотири енергоблоки. Взялися за будівництво п’ятого. Згодом, за кілька кілометрів від станції виникло місто. Його назвали Прип’ять

  Чорнобильський вітер по душах мете,

  Чорнобильський пил на роки опадає.

  Годинник життя безупинно іде,

  Лиш пам’ять усе пам’ятає.

  То дзвонять дзвони не Хат ... Читати далі »

Переглядів: 661 | Додав: intelbes | Дата: 28.04.2020

 

  Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси. Любимо бувати в лісі, в полі. Радіємо спілкуванню з природою.

  Відбираючи впродовж сотень мільйонів років, немов чарівник-селекціонер, усе життєдайне, досконале і доцільне, природа стала колискою людства.

  Людина — це частина природи, і саме природі ми зобов'язані своїм існуванням, своєю досконалістю, своєю могутністю.

  Земля — колиска людства. Яка ж вона — земля? Земля народжує прозорі струмки і потоки. Носить на собі океани, хмари і їх тіні. Розкривається жерлами вулканів. Пускає в небеса птахів, приймає в себе всі сніги й дощі, гладенькі і великі картоплини, маленькі зернятка, дає всьому життя.

  Виникнення життя на Землі — поки що таємниця для науки. Чому, наприклад, в обміні речовин живих організмів велику роль відіграв молібден — елемент, якого на нашій планеті практично немає? Зелені рослини постійно ведуть боротьбу за енергію і, за логікою речей, мали б поглинати сонячне проміння на тій частоті, на якій його найбільше до них доходить. Але ж ні! Рослини поводяться так, ніби зародилися й розвивалися на планеті іншої зірки. Чому?

  Зелена міфологія говорить, що жоден зі стародавніх народів нашої планети не мав себе за земного: родовід кожного нібито тягнеться або від «небесних богів», або від пращурів, переселених з інших світів у гігантських яйцях чи «літаючих апаратах».

  Спілкування з природою, навіть просто її сприймання дає нам радість. Чому? Мабуть тому, що природа — це невичерпне джерело краси, яка не може залишити байдужою навіть найчерствішу людину.

  Травинка, що вперто пробивається крізь сірий асфальт, громаддя гір, ширяння орла або політ бджоли, нічні співи солов'я або вигин лебединої шиї, безодня нічного зоряного неба — все це несе в собі невичерпний заряд краси. І все це таке близьке і дороге людському серцю.

... Читати далі »

Переглядів: 485 | Додав: intelbes | Дата: 14.04.2020

 

  11 квітня 1945 р. було звільнено один із головних нацистських таборів – Бухенвальд. Довідавшись про наближення американських військ, в’язні концтабору підняли повстання. В’язнями були особи різних національностей з 18 країн світу Через табір за 8 років його існування пройшло близько 250 тис. людей, майже 50 тис. з яких загинуло.

  Бухенвальд не був табором смерті, у таборі не було газових камер або іншого облаштування для масового вбивства. Проте в Бухенвальді було вбито та закатовано багато ув'язнених; інші гинули від голоду та хвороб або через проведення медичних експериментів над людьми. Після переходу Бухенвальду під юрисдикцію СРСР його долучили до системи таборів НКВС. У меморіалі, який створено на місці колишнього концтабору, діють дві експозиції, які ілюструють його історію: «Концтабір Бухенвальд 1937-1945» та «Радянський спецтабір №2 Бухенвальд. 1945-1950 рр.»

  На території Третього Рейху й окупованих землях було створено 1 634 концтаборів. Вони слугували німцям для ізоляції, знищення або використання праці ув’язнених і полонених. Через них пройшли мільйони людей різних національностей, велика частина з них загинула у газових камерах, під час медичних експериментів, нелюдських умов утримання чи виснажливої роботи.

  Найжахливіші табори Німеччини- Дахау – ( 1933 р). Даха́у — один з перших нацистських концтаборів у Південній Німеччині. У Дахау «лікарі» та «вчені» СС проводили так звані «медичні експерименти» над сотнями в'язнів, яких використовували, як людських 'морських свинок‘. В Дахау загинули 32 099 в'язнів.

  Після нього з’явилися Заксенхаузен(1936) концтабір у Німеччині головним чином для політв'язнів, а з 1945 до весни 1950 табір провадили сталінські радянські сили, які дали йому назву «Спецтабір № 7», головним чином для політв'язнів. Заксенхаузен став тренувальним центром для офіцерів СС (які висилалися для нагляду в інші табори після цього). В Заксенхаузені відбувалися страти, особливо тих, хто був радянськими військовополоненими. З українських в'язнів у концтаборі загинув заступник голови ОУН (А. Мельника) поет О. Ольжич. Тут були в'язнями українські націоналісти Тарас Бульба-Боровець та С ... Читати далі »

Переглядів: 424 | Додав: intelbes | Дата: 08.04.2020

 

  Ця страшна і підступна зброя вкрала і скалічила безліч людських життів. Цей жах триває і зараз. У зв’язку з цим, 8-го грудня 2005-го року, на рівні Генеральної Асамблеї ООН була прийнята резолюція №A/RES/60/97, в якій висловлюється глибока стурбованість і занепокоєність масштабними гуманітарними проблемами і питаннями в галузі розвитку, викликаними наявністю цієї грізної зброї - мін і вибухонебезпечних пережитків війн і військових конфліктів. У даній резолюції підкреслюється необхідність посилення уваги з боку держав, котрі зіштовхуються з мінної загрозою, а також проводиться відвертий заклик до країн, громадських і не урядових організацій з метою запобігання подальшого використання мін та інших аналогічних небезпечних вибухових пристроїв.

  4-е квітня офіційно проголошено Міжнародним днем просвіти з питань мінної небезпеки і допомоги в діяльності, пов’язаної з розмінуванням. Небезпека, яку несе в собі використання даного виду озброєнь, має більш серйозні і більш тривалі соціально-економічні наслідки як для мирного населення держав, де є проблема мін і замінованих об’єктів, минулих наслідків військових конфліктів, так і для тих, хто використовує цю зброю у своєму арсеналі.

  1. Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні.

  Час від часу в землі знаходять небезпечні знахідки — вибухові предмети, що й до сьогодні являють велику загрозу життю і здоров'ю людей. Це різні види боєприпасів: артилерійські снаряди, артилерійські та реактивні міни, авіаційні бомби, інженерні міни, ручні гранати. Зовні небезпечні предмети нагадують безформні шматки металу. Роздивлятися їх та кидати у вогонь не можна, адже це може призвести до нещасного випадку. Знайшовши небезпечний предмет, сповістіть про це дорослих. Знайшовши небезпечний предмет, сповістіть про це дорослих.

  2. Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами.

  Щоб уникнути нещасних випадків, треба твердо запам'ятати, що доторкатися до вибухових або невизначених предметів неможна, бо це небезпечно для життя.

  Виявивши вибухонебезпечні предмети далеко ві ... Читати далі »

Переглядів: 1035 | Додав: intelbes | Дата: 31.03.2020

  Так як страх є однією з основних емоцій людини, а тривого – невід’ємною його складовою, не дивно, що в умовах критичних, нестандартних, різких за емоційним змістом ситуацій, людина відчуває тривогу. І, якщо ця ситуація найближчим часом не змінюється, тривога наростає і може перетворюватися у більш загрозливі для здоров’я стани і навіть розлади поведінки і психіки.

  Як же зарадити собі і, по можливості, рідним та друзям у подібних загрозливих ситуаціях? Як контролювати тривожність, щоб вона залишалася корисним захисним механізмом організму, а не розросталася, перетворюючись у паніку?

  У статті підібрано поради, які допоможуть тримати себе у тонусі та залишатися у стабільному психо-емоційному стані.

  Об’єктивне оцінювання дійсності

  Спочатку переконайтеся, що те, що викликає ваш страх не загрожує вашому життю безпосередньо на даний момент. Далі дайте відповіді (бажано письмово) на такі питання:

  - Для чого я відчуваю таку тривогу?

  - Що насправді я найбільше боюся в подібній ситуації?

  - Що допомагає мені, підтримує мене в ситуаціях дискомфорту?

  - Які ресурси я маю, щоб послабити цей нервовий стан?

  - За що, в такій ситуації, я можу собі подякувати?

  Звичайно, такі дії не знімають тривогу повністю, але суттєво послаблюють даний стан, мобілізуючи розумовий потенціал та реалізуючи потреби в самопізнанні та само прийнятті.

  Поглиблення знань про об’єкт

  Зберіть максимальну кількість інформації про фактор, який змушує вас перебувати в цьому дискомфортному стані. Отримання «їжі для мозку» змушує його працювати активніше і виконувати роль «вогнегасника» для наших емоцій.

... Читати далі »

Переглядів: 491 | Додав: intelbes | Дата: 19.03.2020

  12 березня 2020 року учні 17 групи Новодеського професійного аграрного ліцею за спеціальністю «Перукар; манікюрник» відвідали Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг населенню Новоодеського району» з метою відпрацювання програми виробничого навчання та закріплення професійних навичок.

  Діти охоче презентували улюблену професію, наголосивши, що волосся - це дар природи, унікальний інструмент самовиявлення людини. Кожен із нас, за допомогою зачіски, стилю, кольору волосся намагається проявити себе, як індивідуальна особистість!

  У Новоодеському професійному аграрному ліцеї професія перукаря викладається лише перший рік, кожен із ліцеїстів опановує прості та складні форми стрижок, фарбування волосся та інші засоби по догляду за ним. Тож з нагоди тижня професії, початку весняного свята діти охоче подарували пенсіонерам гарні зачіски та позитивні емоції! Адже нічого не може так піднімати настрій, як зовнішній вигляд у дзеркалі, разом із цим покращується самооцінка, життя набуває повного сенсу!!!

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 467 | Додав: intelbes | Дата: 13.03.2020

  21 лютого 2020р. в Новоодеському професійному аграрному ліцеї проведено державну кваліфікаційну атестацію в групі 29 професії «Оператор комп’ютерного набору; контролер-касир».

  Майбутні контролери-касири продемонстрували творчі дипломні роботи, знання комп’ютерних технологій, на електронному контрольно-касовому апараті та вміння їх використовувати при вирішенні реальних робочих ситуацій.

  Члени державної кваліфікаційної комісії побажали випускникам міцного здоров’я, успіхів, особистих перемог, реалізації задумів і творчих планів. Нехай знання отримані в ліцеї неодмінно стануть запорукою вагомих здобутків, допоможуть досягти омріяних вершин у майбутній професійній діяльності!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 452 | Додав: intelbes | Дата: 25.02.2020

  З нагоди відзначення Дня рідної мови 21.02.20 о 12:30 в кабінеті №1 (української мови та літератури) викладачем Щербиною Л.А. було організовано засідання пошукової групи учнів, які прийняли участь у дискусії на тему: «Чому не закріпилася у всесвітньому вжитку штучна мова Есперанто?».

  "Внутрішня ідея есперанто така: на нейтральній мовній основі усунути стіни між племенами, і привчити людей до того, щоб у ближньому своєму вони бачили тільки людину й брата", - казав творець Есперанто Л.Л. Заменгоф. Але чому така благородна ідея зрештою не отримала всесвітнього визнання?

  На це питання і відповідали учні ліцею. Вони проаналізували історичну долю рідної мови та співставили роль штучної мови для людства.

 

 

  На фото – найактивніші!!!

Переглядів: 358 | Додав: intelbes | Дата: 24.02.2020

  21.02.20 до Дня рідної мови було проведено загальноліцейне свято «Рідна мова – символ Батьківщини».

  Міжнародний день рідної мови – день, який відзначають щороку 21 лютого, починаючи з 2000 року

  Оскільки з 6 000 розмовних мов світу близько половині загрожує зникнення, ЮНЕСКО прагне підтримувати мову, як ознаку культурної приналежності особи. Окрім того, організація вважає, що вивчення іноземних мов та багатомовність є ключами до взаєморозуміння та взаємоповаги.

  Щорічне відзначення цього дня використовується для скерування уваги на меншини з менш аніж 10.000 особами, які активно розмовляють мовою. Часто ці мови не передаються наступному поколінню і потрапляють у забуття. Багато мов, котрими розмовляють менше 100 осіб, не задокументовані.

  Участь у святі прийняли учні багатьох груп. Учасники виконували презентації, здійснювали пошукову роботу щодо добору цікавого лінгвістичного матеріалу. Перегляд відеопрезентацій дав змогу учням оцінити надбання нашої національної культури, історії, славні сторінки української минувшини.

  Державотворча функція мови – найголовніший аспект сьогодення і це має розуміти кожний.

 

 

 

Переглядів: 329 | Додав: intelbes | Дата: 24.02.2020

  У переддень святкування Дня рідної мови – 21.02.2020 учні ліцею мали змогу перевірити свої знання з української мови.

  20.02.20 відбулася загальноліцейна вікторина на тему: «Цікавинки про мову. Знаємо та вивчаємо».

  Участь взяли учні І-ІІІ курсів. Команди комплектувались за принципом об’єднання за професіями. Учасники використовували онлайн ресурс Kahoot.

  Дії команд були швидкими та скоординованими. Подібні заходи із застосуванням kahoot-ресурсу вже проводились у нашому ліцеї за рекомендаціями методиста Красовської В.Л.

  Учасники швидко знаходили відповіді на питання з фонетики, лексики, фразеології. Корисним було і визначити кожному для себе ті питання, над якими ще треба працювати.

 

 

  На фото – наші переможці!!! Вітаємо учнів групи 17, які посіли перше місце: Мацола Анастасія, Миндрул Анна, Яковлєв Даніїл.

 

 

  Друге місце зайняла команда механізаторів.

 

 

  Третє місце – оператори комп’ютерного набору; обліковці.

 

 

Переглядів: 431 | Додав: intelbes | Дата: 24.02.2020

« 1 2 ... 43 44 45 46 47 ... 71 72 »
Контакти
56600
Миколаївска обл.
м. Нова Одеса
вул. Центральна 218
тел: (05167)2-10-23
е-mail: nowpal@i.ua

Директор

Українець Василь Михайлович
т. (05167)2-10-23

Заступник директора з НВР

Кучер Сергій Олександрович
т. (05167)2-10-23

Заступник директора з виховної роботи

Крилов Денис Сергійович
т. (05167)2-10-23

Старший майстер

Кузьмичов Сергій Володимирович
т. (05167)2-10-23

Методист ліцею

Красовська Віра Леонідівна.
т. (05167)2-10-23

Керівник фізичного виховання

Ілюхін Руслан Олександрович
т. (05167)2-10-23

Головний бухгалтер

Тирон Галина Володимирівна
т. (05167) 2-10-29

Завідуючий навчальним господарством

Яковлєв Анатолій Іванович
т. (05167) 2-13-31

Завідуюча господарством

Клюшник Світлана Василівна
т. (05167) 2-10-29




Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів