Створення чіткої, керованої, гнучкої системи виявлення, вивчення, узагальнення, схвалення й поширення перспективного педагогічного досвіду має бути пріоритетним напрямом методичної роботи, а досвід конкретного педагога як педагогічна модель заслуговує на пильну увагу з боку методичної служби навчального закладу. Саме цю проблему обговорювали заступники директорів з навчально-методичної роботи та методисти професійно-технічних навчальних закладів Миколаївщини на обласному семінарі, що пройшов 23 жовтня 2013 року на базі Новоодеського професійного аграрного ліцею. 
Розпочав засідання Українець Василь Михайлович, директор Новоодеського професійного аграрного ліцею, голова Миколаївської обласної асоціації ВАПП. Він ознайомив учасників заходу з історією, реаліями та перспективами розвитку навчального закладу, ознайомив присутніх з завданнями, які ставить перед системою професійно-технічної освіти держава. 
Шаповалова Наталія Віталіївна, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області, проаналізувала звіти професійно-технічних навчальних закладів області про методичну роботу у 2012-2013 навчальному році, визначила основні напрями роботи методичних служб протягом поточного навчального року. 
З методами виявлення та вивчення перспективного педагогічного досвіду, що застосовуються у Казанківському професійному аграрному ліцеї, ознайомила присутніх методист навчального закладу Баранюк Людмила Георгіївна. 
Секкер Галина Олександрівна, заступник директора з навчально-методичної роботи вищого професійного училища №21, поділилася досвідом роботи з методики узагальнення перспективного педагогічного досвіду, акцентувала увагу на вимогах до оформлення матеріалів, презентувала узагальнені та оформлені матеріали досвіду педагогічних працівників навчального закладу на електронних та паперових носіях. 
Методист Новоодеського професійного аграрного ліцею Жеванова Валентина Миколаївна познайомила учасників семінару зі змістом і формами діяльності методичної служби щодо пропаганди та впровадження перспективного педагогічного досвіду, презентувала досвід роботи колективу навчального закладу з впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес. Для прикладу викладач математики Ващук Світлана Володимирівна та майстер виробничого навчання Красовська Віра Леонідівна провели фрагмент бінарного уроку з демонстрацією методики впровадження технології Web-2.0 в навчальний процес. 
Під час проведення майстер-класу Уколова Людмила Петрівна, викладач інформатики, познайомила присутніх з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у методичної роботи, зокрема застосування програми Microsoft Office Excel для оформлення результатів моніторингу навчальних досягнень учнів. У ході майстер-класу присутні набували практичні навички роботи з прикладним програмним забезпеченням, отримували адресну допомогу та індивідуальні консультації. 
Учасники семінару відзначили цінність та актуальність отриманої інформації, теплу й невимушену атмосферу, в якій проходив захід; висловили бажання частіше зустрічатися й спілкуватися з приводу питань, що виникають, разом знаходити шляхи їх вирішення, ділитися досвідом. |