Вівторок, 19.03.2024, 12:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Новоодеський професійний коледж

Інформація



Статистика
Форма входу

Методична робота

Методична робота ліцею здійснюється згідно із Законом України „Про освіту”, „Про професійно - технічну освіту ”, „Про загальну середню освіту ”, „Положення про методичну роботу в професійно – технічному закладі”, Статутом ліцею, іншими правовими нормативними актами в галузі освіти , окремих розділів „Плану роботи педагогічного колективу на навчальний рік” та „ Плану роботи методичного кабінету ”.

Методична робота в ліцеї має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів ліцею, здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються в зв’язку з впровадженням Державних стандартів професійно-технічної освіти, досягнення позитивних наслідків навчально-виховного процесу. Вона ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів навчально-виховного процесу.

Єдина методична проблема, над якою працювали в 2012-2013 н.р. педагогічні працівники ліцею: «Формування професійної компетенції учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій».

Активний розвиток інформаційного суспільства протягом останніх двох десятиліть спричинив зростання ролі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у всіх сферах життя, а особливо в науці, освіті, виробництві. Невдовзі неможливо буде уявити сучасний навчальний процес без використання ІКТ

Вибір проблемної теми визначено педагогічними працівниками з врахуванням актуальності та практичного значення для підвищення якості навчального процесу в ліцеї. ЇЇ реалізація сприятиме росту творчого потенціалу педагога та учня. 

Головна мета реалізації проблемної теми – розвиток здібностей учнів шляхом впровадження комп’ютерних технологій в навчально-виробничий процес та формування якостей через використання сучасних виробничих технологій. Вся методична робота спланована виходячи з цієї проблеми та діагностичної карти методичної та педагогічної допомоги інженерно-педагогічним працівникам.

Зміст роботи методичної служби включав такі напрямки:

  • вивчення, поширення перспективного педагогічного і виробничого досвіду роботи;
  • впровадження Державних стандартів ПТО;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань освіти, досягнень науки і техніки;
  • оновлення змісту і форм колективних методичних заходів;
  • створення КМЗ предметів, професій;
  • організаційно-методична допомога педагогічним працівникам ліцею в організації навчально-виробничого процесу;
  • підготовка до атестації педагогічних працівників;
  • моніторинг та аналіз рівня педагогічної та фахової компетентності педагога;
  • робота з реалізації освітньої програми «Intel. Навчання для майбутнього»;
  • моніторингові дослідження використання в освітньому процесі електронних засобів навчального призначення;
  • створення портфоліо викладача та учня;
  • поповнення Web-сайтів ліцею, НМЦ ПТО у Миколаївській області інформаційними матеріалами;
  • підготовка статистичної та аналітичної інформації;
  • організація конкурсів професійної майстерності серед учнів та педагогів, предметних тижнів, олімпіад;
  • сприяння творчому розвитку здібних учнів, залучення їх до роботи  обласного Центру по роботі зі здібною молоддю ПТНЗ, навчання в МАН;
  • участь в роботі обласних науково-практичних конференціях, педагогічних читаннях, методичних секціях, засіданнях творчих груп, майстер-класах, круглих столах і т. ін.. з метою підвищення професійної компетентності викладача, майстра виробничого навчання.

В ліцеї функціонує методична рада, до складу якої входить голова методичної ради, заступник директора з НВР, з ВР, методист та голови 6 методичних комісій: 2 із загальноосвітніх дисциплін, та 4 - із спецдисциплін.

Зразком чіткого і водночас творчого підходу до виконання спільних завдань є робота методичних комісій. Роботу шести комісій сплановано згідно з Річним планом роботи ліцею, урахуванням вимог нормативних документів, орієнтовано на кінцевий результат і підпорядковано головній методичній проблемі ліцею.

На засіданнях метод комісій розглядаються нормативні і програмно–методичні документи з організації навчального-виховного процесу, коригуються та затверджуються навчально-плануюча документація викладачів і майстрів виробничого навчання; обговорюються підсумки моніторингу знань учнів та визначаються завдання подолання прогалин у знаннях, уміннях учнів; проводиться огляд навчально-методичної літератури, обговорюється педагогами, складаються схеми аналізу уроків, обговорюються завдання для поетапної атестації учнів, організація роботи по комплексному методичному забезпеченню предметів, професій, підготовка і проведення олімпіад, конкурсів, організація лекцій, семінарів і т.д.

Всі відкриті уроки, проведені педагогами мали певну визначену методичну мету, відвідування яких завершувалось колективним обговоренням: проводився їх глибокий самоаналіз та аналіз, давалась оцінка роботи викладача та учнів, формувалась єдина думка про досягнення методичної мети уроку . Всі матеріали відкритих уроків зберігаються в методичному кабінеті і вони є доброю під спорою для молодих педагогів.

Удосконалюючи організацію та зміст методичної роботи, рада методичного кабінету веде творчий пошук нових форм цієї роботи, з тим, щоб піднести її на якісно вищий рівень. Однак колективні форми методичної роботи не враховують індивідуальних інтересів і потреб кожного педагогічного працівника ліцею, рівень його особистої підготовки. Систематичне і правильно спрямоване підвищення рівня кваліфікації педагогів, розвиток їх творчої активності успішно розв’язується при органічному поєднанні колективних і індивідуальних форм роботи, які проводяться нами по єдиному плану методичної роботи всього педагогічного колективу.

Система методичної роботи в ліцеї спрямована на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної компетенції, комп’ютерної грамотності, а також активізація творчого потенціалу кожного викладача, майстра виробничого навчання через запровадження інформаційних технологій навчання.

На сьогодні більшість педагогічних працівників ліцею успішно пройшли навчання за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» за 3 версією. Після опанування програми «Intel. Навчання для майбутнього», стали відчутні зміни у свідомості педагогів ліцею і у плануванні ними своєї діяльності. Викладачі і майстри виробничого навчання розробляють учнівські проекти, власні презентації, публікації, проводять різнорівневий тестовий контроль знань, використовують на уроках наочність значно вищого рівня – відеоматеріали, анімації. Розроблені навчальні проекти використовуються під час проведення уроків, позаурочних заходів, предметних тижнів, це значно покращує їх ефективність.

Методичні комісії ліцею працюють над накопиченням досвіду з впровадження використання ІКТ на уроках. У кожній з них створено банк інформаційно-комп’ютерних засобів, які використовуються у навчально-виховному процесі.


Контакти
56600
Миколаївска обл.
м. Нова Одеса
вул. Центральна 218
тел: (05167)2-10-23
е-mail: nowpal@i.ua

Директор

Українець Василь Михайлович
т. (05167)2-10-23

Заступник директора з НВР

Кучер Сергій Олександрович
т. (05167)2-10-23

Заступник директора з виховної роботи

Крилов Денис Сергійович
т. (05167)2-10-23

Старший майстер

Кузьмичов Сергій Володимирович
т. (05167)2-10-23

Методист ліцею

Красовська Віра Леонідівна.
т. (05167)2-10-23

Керівник фізичного виховання

Ілюхін Руслан Олександрович
т. (05167)2-10-23

Головний бухгалтер

Тирон Галина Володимирівна
т. (05167) 2-10-29

Завідуючий навчальним господарством

Яковлєв Анатолій Іванович
т. (05167) 2-13-31

Завідуюча господарством

Клюшник Світлана Василівна
т. (05167) 2-10-29




Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів